4 תשובות
למה נכנסתי לשאלה כאילו שאני יודע
מבטיח גם אני אחי אין לי מושג
זה מדבק למה נכנסים לפה כשאין לי מושג מה זה בכלל
הם בנו כמו היוונים לפניהם והבניה הרומית יותר נקראת אדריכלות רומית... היא מאופיינת בקשתות, כיפות, סלילת דרכים רומיות, גשרים ואמות מים והיה חשוב להם הסימטריה של המבנים.
מקווה שהיא תצליח בעבודה(:
מקווה שהיא תצליח בעבודה(:
באותו הנושא: