9 תשובות
בפעם האלף
אני בסדר עם זה אני בהתחלה לא הייתי בעד טראמפ
אני שמחה דווקא.
וביידן
שניהם סבבה למרות שטראמפ יותר תומך בישראל.
אבל זה דבר מגעיל להגיד, אני לא יודעת מה באמת הולך בארה"ב אז אין לי שום דעה בנושא .

אה ואני סבבה עם זה
שואל השאלה:
אומרים גם שביידן רימה
אנונימי
הוא לא ניצח, די להפיץ שקרים. עדיין סופרים קולות
הוא כבר סופית ניצח
הוא ניצח.
הצילו את 2020