9 תשובות
בפעם האלף
אני בסדר עם זה אני בהתחלה לא הייתי בעד טראמפ
אני בסדר עם זה אני בהתחלה לא הייתי בעד טראמפ
עצוב
אני שמחה דווקא.
וביידן
וביידן
שניהם סבבה למרות שטראמפ יותר תומך בישראל.
אבל זה דבר מגעיל להגיד, אני לא יודעת מה באמת הולך בארה"ב אז אין לי שום דעה בנושא .
אה ואני סבבה עם זה
אבל זה דבר מגעיל להגיד, אני לא יודעת מה באמת הולך בארה"ב אז אין לי שום דעה בנושא .
אה ואני סבבה עם זה
שואל השאלה:
אומרים גם שביידן רימה
אומרים גם שביידן רימה
אנונימי
הוא לא ניצח, די להפיץ שקרים. עדיין סופרים קולות
הוא כבר סופית ניצח
הוא ניצח.
הצילו את 2020
באותו הנושא: