7 תשובות
באסה שג'ו הישנוני ניצח
לא אוהבת את זה בכלל אבל לא מאמינה שיקרה משהו ממש נורא, יש גבול לכמה נזק יכול לקרות בארבע שנים
אנונימית
שזה בסדר בחירה שלהם..
שהלך עלינו
לא טוב !
ביידן הוא בעד מוסלמים!