8 תשובות
זה תלוי במסעדה..
כי אם אתה מזמין משהו ב20 שקלים זה לא משתלם להם מבחינת דלק ושכר לשלם לשליחים
שואל השאלה:
כולן
זה תלוי במסעדה יש מסעדות שהמינימום זה 50 יש כאלה שהמינימום זה 80
וגם בכללי לא משתלם להם להוציא שליח על הזמנה של 20 שקל נגיד
אנונימית
תחשוב שמשהו עולה להם 7 שקלים והם מוכרים ב-10 שזה אומר רווח של 3 שקלים.
הדלק והשכר לשליח יעלה יותר מ-3 שקלים כך שהם מפסידים אז הם חייבים לעשות מחיר שממנו אפשר להזמין
כי הם ממרים
שואל השאלה:
אני רוצה להזמין ב30
אין אפשרות אבל..
תבדקי אולי מישהו בבית שלך גם רוצה ואם לא או שתוותרי על ההזמנה או שתזמיני מראש עכשיו גם להיום וגם עוד משהו למחר