19 תשובות
לא זה מושלם
בול הגובה שהן היו יוצאות איתו
כל גובה אחר הן פוסלות ישר כפרע
אנונימי
בתור בת אני יכולה להגיד שבנים גבוהים זה מושלם בעיני
אנונימית
זה ממש נמוך
כן. גבוהה מידי בא לי מישהו בגובה שלי אולי
שואל השאלה:
תענו ברצינות כי אני צריך לדעת אם אני גבוה מידי
אנונימי
שואל השאלה:
ומה הגובה שלך
אנונימי
כן אתה גבוה מידי אבל יש בנות שזה הגובה המושלם.
שלי זה 1.60 פחות או יותר.
שואל השאלה:
מה גבוה מידי יטיפש פה אחת
אנונימי
שואל השאלה:
טיפשה
אנונימי
אני חושבת התכוונת טיפשה
סבבה זה דעתי ימוזר
שואל השאלה:
1.84 זה לא גבוה מידי לדעתי גבוה מידי זה 1.90 פלוס זאת דעתי
אנונימי
סבבה ולדעתי זה גבוה מידי.
שואל השאלה:
אני מוזר? את רוצה חבר בגובה שלך ואת 1.60
אנונימי
כל אחד ודעתו עזוב אותי בחייאת
שואל השאלה:
אתחפרי ימוזרה
אנונימי
אני עונה ברצינות זה נמוך בשבילי
שואל השאלה:
ואיזה גובה את
אנונימי