9 תשובות
לא משהו מיוחד, טיפה פחות נגישה פיזית אבל חוץ מזה היא בן אדם רגיל לגמרי
שבדרך כלל הן לא מגיעות לי לכאפה אז אני מקבל בעיטה בביצים במקום
אנונימי
שהן בסדר גמור. טיפה נמוך לי מדי אבל זה פרמטר מאוד שולי ועל כן נדיר שזה יוריד לי
שואל השאלה:
למה היא פחות נגישה פיזית?
למה היא פחות נגישה פיזית?
אנונימית
נגיד לתת חיבוק, כיף, בשביל לדבר צריך לכופף את הראש, אבל שום דבר מזה לא באמת משנה
נגישה לפרצוף שלי היא לא...
ואם היא רוצה לתת לי בעיטה בביצים היא צריכה כנראה לעשות מספרת
ואם היא רוצה לתת לי בעיטה בביצים היא צריכה כנראה לעשות מספרת
אנונימי
חחח
שהם 1.50..
הן בסדר כמו כל בן אדם
.שאלה טיפשית ומושפעת מאוד.
אני פחות מעדיף כי אני 1.80 ועוד לא סיימתי לגבוה אז טיפה בעייתי אבל אני ממש לא יפסול על זה ושוב .זה שאלה טיפשית.
.שאלה טיפשית ומושפעת מאוד.
אני פחות מעדיף כי אני 1.80 ועוד לא סיימתי לגבוה אז טיפה בעייתי אבל אני ממש לא יפסול על זה ושוב .זה שאלה טיפשית.
אנונימי
באותו הנושא: