16 תשובות
מתחברת והולכת למקום אחר
כן לומדים על שרירים מה אכפת לי
בקושי אבל זה סתם כי אני מתעצל בתכלס הוא רק חופר לנו ואנחנו עוד מזיעים בתחת על הספה
כע
אבל אני עומדת ממש איפה שלא רואים אותי ואת הידיים כע אז אני מנופפת ביד אחת שרואים וביד השנייה בטלפון
לא
לא,אין לי מושג איך זה הולך,לעולם לא נכנסתי!
שואל השאלה:
מתה מאלה שלא מתחברים, לא אכפת לכם שזה עלול להזיק לציון?
אנונימית
אין לי שיעורי ספורט
בכללי כן. פעם אחת שלא נכנסתי המחנך שלי אשכרה כתב לי הודעה על זה אז אין לי ממש ברירה.
כן אבל רק בשביל הנוכחות
שואל השאלה:
כן אבל אם מכריחים אותכם לעשוצ פעילןת גופנית עם מצלמה פתוחה אתם עושים?
אנונימית
כןן למרות שבבצפר יותר כייף שיעורי ספורט מאשר הזומים כי לפעמים אין מוטיבציה וכו
אבל עדיין זה כייף בסוף ההרגשה :)
שואל השאלה:
איזו כיתה את?
אנונימית