5 תשובות
לא הייתי הולכת לסיבוב
הייתי הולכת איתו למקום שיש בו אנשים וכאלה
הייתי הולכת איתו למקום שיש בו אנשים וכאלה
תלכו למקום עם אנשים, לא הרבה שלא יפריעו לכם. מסעדה או סרט
לא הייתי הולכת אל תסכני את עצמך..
אומרת לטובתך שלא אלא אם את ממש ממש מכירה אותו תחשבי אולי הוא אוצה רק.. ממליצה לך שלא כדי שלא יקרה לך משהו חלילה אבל אם את מכירה אותו אז סורילא רוצה להלחיץ חחח
לא!
תיפגשי במקום עם הרבה אנשים, שהוא לא שולט עלייך (ברכב הוא נוהג ומחליט הכל), שאת חופשייה, ושאנשים קרובים יודעים שאת הולכת לפגוש אותו ואיפה. תקבעי גם שעת חזרה מקסימלית.
זה יכול להיות אדם מסוכן, במיוחד אם הוא מציע ישר סיבוב ברכב שלו. קרו מזה מאות חטיפות, אונס ואפילו רצח...
תיפגשי במקום עם הרבה אנשים, שהוא לא שולט עלייך (ברכב הוא נוהג ומחליט הכל), שאת חופשייה, ושאנשים קרובים יודעים שאת הולכת לפגוש אותו ואיפה. תקבעי גם שעת חזרה מקסימלית.
זה יכול להיות אדם מסוכן, במיוחד אם הוא מציע ישר סיבוב ברכב שלו. קרו מזה מאות חטיפות, אונס ואפילו רצח...
באותו הנושא: