5 תשובות
לא אצל כולם לומדים
אצלי לא למדו
אצלי לא למדו
אצלי לומדים מבוא לביולוגיה בי' ואני מרחיבה ביולוגיה בלי שום קשר
כיתה י' לומדים פיזיקה ומבוא לביולוגיה בלי קשר למגמות או לפחות אצלי זה היה ככה
לא
לרוב יש לך אפשרות לבחור אותם בתור מגמה
זה לא מקצוע חובה לבגרות
אני נגיד בביולוגיה וכימיה
לרוב יש לך אפשרות לבחור אותם בתור מגמה
זה לא מקצוע חובה לבגרות
אני נגיד בביולוגיה וכימיה
תלוי בבית הספר, יש בתי ספר שממשיכים עם הנושאים האלה כמקצוע פנימי של בית הספר ויש כאלה שממשיכים רק כמגמה מדעית למי שרוצה
באותו הנושא: