10 תשובות
כי את לא מתרגלת מספיק
חסרים לך חומר בסיס
חסרים לך חומר בסיס
כנראה את לא מבינה את הדרך וכל זה
תתרגלי יותר
תתרגלי יותר
זה עניין של תרגול, רמת ההבנה שלך היא לא רלוונטית במתמטיקה.
אם זה מנחם אותך אני בכלל לא מצליח להבין כבר יותר מ3 שנים.
אם זה מנחם אותך אני בכלל לא מצליח להבין כבר יותר מ3 שנים.
בואי ניצור כת של כל מי שלא מצליח להבין מתמטיקה
כי את לא מחשבון... באופן טבעי המוח של בני אדם לא בנוי להבנת מתמטיקה... מי שעושה את זה הרבה כבר מתרגל... ככל שתתרגלי יותר ככה תהי יותר טובה הזה.
שואל השאלה:
^בעד
^בעד
שואל השאלה:
אני מנסה אבל למה זה כל כך קשה לי???
אני מנסה אבל למה זה כל כך קשה לי???
כי יש המון אנשים שזה לא בא להם בקלות
זה עיניין של הבנה ותירגול
אני שואלת את עצמי את השאלה הזאת כל החיים שלי
אנונימית
באותו הנושא: