10 תשובות
כי את לא מתרגלת מספיק
חסרים לך חומר בסיס
כנראה את לא מבינה את הדרך וכל זה
תתרגלי יותר
זה עניין של תרגול, רמת ההבנה שלך היא לא רלוונטית במתמטיקה.
אם זה מנחם אותך אני בכלל לא מצליח להבין כבר יותר מ3 שנים.
4AM
בואי ניצור כת של כל מי שלא מצליח להבין מתמטיקה
כי את לא מחשבון... באופן טבעי המוח של בני אדם לא בנוי להבנת מתמטיקה... מי שעושה את זה הרבה כבר מתרגל... ככל שתתרגלי יותר ככה תהי יותר טובה הזה.
שואל השאלה:
^בעד
שואל השאלה:
אני מנסה אבל למה זה כל כך קשה לי???
כי יש המון אנשים שזה לא בא להם בקלות
זה עיניין של הבנה ותירגול
אני שואלת את עצמי את השאלה הזאת כל החיים שלי
אנונימית