11 תשובות
שואל השאלה:
לא עדיף דרך גדנע שייטת?
אנונימי
זה קשה אחי אתה צריך פרופיל 97 קיצר קשה בטירוף ואם אתה שואל אתזה פה זה אומר שאת הלא מספיק רציני
שואל השאלה:
אה אם אתה אומר. לפרוטוקול יש לי עוד שלוש שנים והתחלתי כבר כושר קרבי. נראה לי אני יותר רציני ממך ויודע אולי קצת יותר ממך
אנונימי
שואל השאלה:
@משפחת סימפ סון
אנונימי
אחי אתה שואל בסטיפס איך מגיעים לזה זה אומר שאתה לא יודע כלום על זה
שואל השאלה:
אחי היה לי טיפה משעמם למה אתה מבין משהו?
אנונימי
אין לי מה להתחיל כושר קרבי שאתה 3 שנים לפני זה סתם שובר לך את הגוף אחי
אם אתה שואל אותי לך תלמד אומנות לחימה כלשהי וכשתיהיה יותר קרוב תתחיל להתאמן בכושר קרבי
ועדיף לך מגדנא לפי דעתי
יש לך שתי אופציות חבר
דרך גדנע ומשם גיבוש.
או יומס ומשם קבלת גיבוש שייטת, שתדע רק שמהיומס יותר קשה לקבל גיבוש שייטת.
ותמשיך כך אם אתה מכיתה י מתאמן תגיע רחוק
3 שנים לפני זה מוגזם כושר קרבי שובר את הגוף באמת חראם,תעשה מה שבאלך
אומר לך מנסיון
אחי אני מתאמן בכושר קרבי גם, אני סומך על המאמנים שלי במאה אחוז, לא יודע מה איתך