9 תשובות
אכפת אז לא
ארמי ולא ארמיז אין דבר כזה ארמי זה רבים יחיד אין פה ארמיז זאת לא מילה
אנונימית
אויש די מה זה החרטא הזה שמסתובב פה בסטיפס שביטיאס שונאים את ישראל?
יש כל כך הרבה הוכחות ודברים שישראל הוזכרה ושביטיאס עצמם הזכירו אותנו אבל אתם בכל זאת תמשיכו להתווכח איתי שהם שונאים את ישראל. חוץ מזה הם אף פעם לא אמרו את הדעה הפוליטית שלהם, וגם לא יגידו, כי אחרי הכל יש להם קריירה לטפח תחת חברה קפדנית.
אז, לא. די להפיץ שמועות זה מגעיל
וואי די להגיד שהם נגד ישראל ובעד פלסטין. יש מלא הוכחות לזה שהם בעדנו, והם גם לא מביעים דעה פוליטית בכללי.
הם הזכירו אותנו יותר מפעם אחת, וג'אנגקוק פעם לבש חולצה עם כיתוב בעברית, ולהובי יש קעקוע שהמשמעות שלו זה ויהי אור בעברית. ויש גם עוד מחא דברים שאין לי כוח לרשום, אז בקיצור די עם כל זה כי נמאס לי להסביר שוב ושוב שהם לא אנטישמים
^^אבל הם אף פעם לא הביעו דעה לגבי זה..
איזה חרטא
הפסל של הלב שיש לנאמג'ון בחדר זה אחד מבין הרבה אחרים שיש לו של האומן הזה בחדר שלו. את לא מכירה אותם, תפסיקי.
הם אף פעם לא אמרו בעד מי אוו נגד מי סו
שואל השאלה:
אוקי עזבו שנייה את פלסטין וכל זה איזה יפה העריכה של האדיט
אנונימית
הם אף פעם לא הביעו דעה בזה..