4 תשובות
בחורה זה קצת אופטימי הייתי אומר
לא זה מושלם בידיוק מה שאני אוהב יאמי יאמי
זה בסדר גמור אני בגילך מידה 47
לא את אמורה להיות משהו כמו 31
באותו הנושא: