4 תשובות
בחורה זה קצת אופטימי הייתי אומר
לא זה מושלם בידיוק מה שאני אוהב יאמי יאמי
זה בסדר גמור אני בגילך מידה 47
לא את אמורה להיות משהו כמו 31