9 תשובות
כלום, פשוט או שתכתבי לב אדום, ואז אחרי שיעלה סטורי אם את בעניין תשלחי משהו שקשור ותקווי למשל
תכתבי לו משהו על איך שהוא נראה בתמונות שלו ( אם יש )
לייק על ההודעה?
שואל השאלה:
אני בן
אנונימי
שואל השאלה:
אם אעשה לייק על ההודעה שום דבר לא יתפתח
אנונימי
אתה יכול לכתוב לב או בכיף ולב אני מניחה שזה יעורר שייח
איזה מתנה אתה רוצה?
סתם. תפתחי שיחה תשאלי אותו אם הוא חוגג ואיפה וכאלה ותראי אם השיחה זורמת
אני נואש אנא עזור לי
באותו הנושא: