3 תשובות
כן
מסכימה
מסכימה
כן לא הבנתי מה נסגר עם אנשים, מותר לך לאהוב את עצמך. זה מ ו ת ר
כי אנשים לא אוהבים שאתה אומר על עצמך כמה שאתה מוצלח ויפה
גם אם את חושבת את זה וזה נכון לא צריך להגיד ולהתפאר בזה, עדיף להשאר צנועים
גם אם את חושבת את זה וזה נכון לא צריך להגיד ולהתפאר בזה, עדיף להשאר צנועים
באותו הנושא: