3 תשובות
כן
מסכימה
כן לא הבנתי מה נסגר עם אנשים, מותר לך לאהוב את עצמך. זה מ ו ת ר
כי אנשים לא אוהבים שאתה אומר על עצמך כמה שאתה מוצלח ויפה
גם אם את חושבת את זה וזה נכון לא צריך להגיד ולהתפאר בזה, עדיף להשאר צנועים
באותו הנושא: