4 תשובות
מזדהה ומאז הפסקנו להיות חברים הכי טובים. הם עדיין חברים טובים שלי אבל מציעה לך לחפש חבר/ה הכי טוב/ה אחר/ת
Kif
את טובה מדי בשבילם, אם יש להם העדפות עדיף שתמצאי חברים שבשבילם את עדיפות ראשונה, אך זה אכן ידוע שבחבורה של שלושה ילדים אחד בצד
אל תהיי גלגל שלישי.
גם אני הרגשתי פעם ככה ואז לאט לאט התפרקנו
אבל זה לא שהיינו חבורה של 4 שנים שזה עצוב התפרקנו
זה בגלל ששלושתינו עלינו לכיתה ז ביחד אז היינו חבורה בערך שנה
אבל זה כבר ממש מאחורי אני לא מבינה למה בכלל הינו חבורה
אנונימית