15 תשובות
אין סיבות, פשוט יתרגלו אליו.

פושע לא צריך להנהיג מדינה
כי הוא מלך . הוא עשה כל-כך הרבה טוב למדינה , נכון , אף אחד לא מושלם , וגם הוא חף מפשע עד שהוכח אחרת , אבל כרגע ? הוא הראש ממשלה הכי טובות שהיה אי פעם לישראל , הוא עשה כל-כך טוב !!
אם לא ביבי, אז מי?
חחח אין להם
יגידו לך שהוא מלך, מושלם, חף מפשע שהכל אגב שקרים
הנה מה הוא באמת עשה רע:

שוחד
מרמה
הפרת אמונים
צוללות
מניות
שקרים
חאן אל אחמאר
f-35 לאמירויות
אישה עבריינית מורשת בדין
שוד הגז
פילוג העם
הסתה לאלימות
בני דודים
חליפות
הרס הדמוקרטיה
הלוואות
עיתונים
ניהול הקורונה
^אה אוקי אז עדיף גנץ בלי שום ניסיון פוליטי, אולי רק שנה בכנסת? לפיד שהשתתף בסרטי פו*נו?
ודבר שני, עד שיוכיחו את זה, הוא לא כזה, לכל אחד אפשר להמציא דברים

וחוץ מזה. את כל הדברים על פשע, תמחקי עד שיוכיחו שזה נכון. ניהול קורונה, בא לי לראות שמישהו אחר יעשה משהו אחר. פילוג העם-מה הקשר?
הרס דמוקרטיה-מה??
טוב אחי^
מי אמר שאני מצביע גנץ, למה אתה מסיק מסקנות כזה מהר?
לא אמרתי שאתה מצביע לגנץ. אבל אין יותר אך אחד שירצה להיות ראש ממשלה...זה בחירה ביניהם.

למשל בנט, הוא רוצה להיות בכנסת, לא ראש ממשלה.
מה הקשר, גנץ וביבי הם ביחד בממשלת אחדות זה אומר שאי אפשר לבחור אחד מהם, ובנט כן רוצה להיות ראש ממשלה
אל תשכח שיש גם את יאיר לפיד, ועוד.. אני מחכה לאופציה חדשה בשמאל, כי כל המפלגות בשמאל ככה לא קשוחות מספיק
אמרתי על לפיד, זה דבר ראשון.

דבר שני. למה לא אמרת ישר שאתה שמאלני? ברור שתהיה נגד ביבי. פשוט תגיד שאתה שמאלני במקום להפיל עליו דברים
אני לא מפיל עליו הוא מפיל את כל זה על עצמו
בין אם זה השקר שהוא הפיץ שהמפגינים ממומנים על ידי האיראנים
וכל מיני דברים ממש פתטיים, לא ברור לי למה הוא רה"מ עדיין
הוא ראש ממשלה כי אנשים מבינים שפשוט אין אפשרות אחרת לימין. במי עוד מישהו ימני יכול לבחור?
בגין הכי טוב יא אעלק ימני
שואל השאלה:
תגידו הייתי בחמות?
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי בחמות???
תענו מהר לפני שיעברו 45 ימים לשאלה ואז לא יהיה אפשר להגיב לשאלה הזו...
אנונימית
לאלא היית..
אנונימית