6 תשובות
שותה מונסטר שמה צמידים בקיצור ילדים מטרידים כמוני
מתתלבשים בצבע שחור הכול והולכים לסנטר
ילדים שכל היום בסנטר, בדכ דיכאוניים, לובשים שחור, תחפשי בגוגל לתמונות.
האלה שכנראה אוהבים אנימה
בדיכאון
חותכים את עצמם
כנראה מתלבשים בקוספליי
לובשים שחור
שיער צבוע
הישראלים שאת רואה בטיקטוק שהם קוראים לעצמם ילדי סנטר אז הם למשל לא ילדי סנטר. (הם חושבים שעכשיו זה מאגניב, אחרי שהם ירדו עליהם כל החיים)
ילדי סנטר הם ילדים שמתלבשים כמו בפורים
אז ככה כל ימות השנה. זה בעיקר ממה שרואים..
ואם את רוצה לראות אותם ולהבין יותר, אז לכי לדיזנגוף סנטר ליד פיצה עגבנייה. הם תמיד שם.
רק לידע הקללי אנחני ליד הפיצה פשוט כי זה קרוב לחנות של המימס ואי אפשר לצאת משם בלי לגבוע ברעב ובתחלס זה פשוט המזון הראשון שאנחנו רואים