4 תשובות
תאמת זה לא משנה, תשמע את התקנים ואם זה מוצא חן בעינך תשרין מקום ותראה בסיירות מה אהבת
בת עמי זה לדתיות
אז בשלומית
שואל השאלה:
בת עמי זה כבר כמה שנים לא רק לדתיות, אני עכשיו בבת עמי, אני שוקל לעבור לשלומית
אנונימי
יא שלומית זה אחלה, יש להם תוכנית נחשול של טרנסים אני שם (-: בינתיים אין לי תלונות על העמותה או משהו, הכל סבבה אצלי
אבל לכל אחד זה אחרת אני מניח
תעשה מה שמרגיש לך לנכון