7 תשובות
כן
רוב הסיכויים שכן
אנונימית
לא , אני יקבל סופית חרדות
צריך לא כי זה יעשה מאוד רע אבל כניראה שיהיה כי לא יודעים כל כך איך להתנהל 9ה
לא,עצוב שכולנו נענשים על אי שמירת הנחיות של כמה בודדים
לא
לא חד משמעית לא.
צריכים פשוט לתת עונשים למי שמפר את החוק כי חאלס כל המדינה במצב כלכלי גרוע בגלל אנשים אגואיסטים
צריכים פשוט לתת עונשים למי שמפר את החוק כי חאלס כל המדינה במצב כלכלי גרוע בגלל אנשים אגואיסטים
באותו הנושא: