תכנסו, מרגישה שאכלתי הרבה אבל לא אבל כמה בערך קלוריות?
בוקר- לחמניה עגולה עם אבוקדו ועגבנייה צהריים+ערב- לחמנייה וחצי (עגולה ועוד חצי עגולה) עם שוקולד שאני הכנסתי עם אגוזי לוז וקקאו, שמן ואבקת סוכר. כמה בערך קלוריות? *אני יודעת שזה קצת ממש פשוט אני לא רעבה כי ממש עליתי במשקל והשמנתי ואני לא מסוגלת לאכול רק מצי שהייתי רעבה אכלתי וזה נגמר בלחמנייה וחצי*.
12 בנובמבר 2020, 19:17
תשובה אחת
שואל השאלה: כן אני יודעת, רציתי בכלל לא לאכול כלום אבל הנה לח נתקף רעב וזה הדבר היחיד שהיה..