6 תשובות
רואים אותה שם, בדרך כלל אפילו מדברים על זה בתגובות לחחח וזה לפי מספר הנעיצות.
את מסתכלת ב"שאלות שלי" (כאילו אצלך חח) ואם יש תמונה עם השאלה (את תביני שתיראי) אז תביני שזה בחמות (:
בודק את מספר הנעיצות
שואל השאלה:
תודה וואו הייתי הרבה פעמים אבל מאנונימי..
את רואה את השאלה שלך בחמות.. רק ככה אפשר לדעת. את לא מקבלת התראה על זה
כן מסתכלים- אם היא לא שם אז זה כסר לא בחמות אם היא שם היא בחמות..