4 תשובות
אני לא יודעת
אתה לא אדם רע אתה פשוט לא ידעת מה לעשות וכנראה פחדת ממה שהוא יעשה לך אם אל תקשיב לוטרינר
אתה לא אדם רע אתה פשוט לא ידעת מה לעשות וכנראה פחדת ממה שהוא יעשה לך אם אל תקשיב לוטרינר
אני לא חושבת שאתה בנאדם רע כרגע.
אתה לא ידעת מה אתה עושה.
אולי היית רע, אבל אתה מתחרט.
בכל מקרה... תנסה אולי ללמוד על בעלי חיים ועל דפוסי ההתנהגות שלהם.
זה יכול לעזור לך לסלוח לעצמך ולהוות פלות בסרטים.
אתה לא ידעת מה אתה עושה.
אולי היית רע, אבל אתה מתחרט.
בכל מקרה... תנסה אולי ללמוד על בעלי חיים ועל דפוסי ההתנהגות שלהם.
זה יכול לעזור לך לסלוח לעצמך ולהוות פלות בסרטים.
שואל השאלה:
לא פחדתי שהוא יפגע בי או משהו כזה, פשוט חשבתי שזה חשוב ושזה הדבר הנכון לעשות
לא פחדתי שהוא יפגע בי או משהו כזה, פשוט חשבתי שזה חשוב ושזה הדבר הנכון לעשות
אנונימי
הכל בסדר.
אתה לא אדם רע
אתה חשבת שזה הדבר הנכון
עכשיו התברר לך שעדיף שלא לעשות את זה וזהו
הכל טטב אתה לא אדם רע לדעתי
אתה לא אדם רע
אתה חשבת שזה הדבר הנכון
עכשיו התברר לך שעדיף שלא לעשות את זה וזהו
הכל טטב אתה לא אדם רע לדעתי
באותו הנושא: