5 תשובות
תנועות נוער, תחבורה ציבורית לעומת אוטו פרטי, בנות בתפקידי לחימה, ילדים עם מסכים.
ולא מצליחה להיזכר בעוד.
חושבת שכן.
היו הרבה נושאים.
אצלי נתנו המון אני זוכרת אופניים חשמליים, רשתות חברתיות, התחממות גלובלית, תלבושת אחידה
אני עשיתי על שדאות והראתי כפיתות וכל מיני דברים כאלה (הייתי בתנועת הוער אז בגלל זה)
חברה שלי עשתה על צמות
שואל השאלה:
והיה למידה בזום או למידה ווירטואלית?