7 תשובות
shain
אפשר בשיין, הודיס וכמו שאמרה הראשונה האנגר^^
יש שמה אחלה בגדים והם ממש זולים.
יש שמה אחלה בגדים והם ממש זולים.
נייק , אדידס
טרמינל איקס , אסוס ונקסט
הם מוכרים מותגים ובטח החודש המחירים יהיו זולים מאוד
טרמינל איקס , אסוס ונקסט
הם מוכרים מותגים ובטח החודש המחירים יהיו זולים מאוד
יש גם נייקי אאוטלט
אנונימית
נייקי
פוקס , swear , הודיס
יש רשת "האנגר" אם את מכירה בגדים טובים ויפים במחירים שפויים