5 תשובות
כימיה, כי בלי כימיה ונטו משיכה הקשר לא ייבנה.

יש זוגות שיש להם כימיה מדהימה, אבל אין משיכה מינית - כמו לדוגמה הומו וסטרייטית, שהאישה מודעת למשיכה המינית של הגבר ובכל זאת איתו והקשר עובר בסדר גמור.

המשיכה פחות חשובה מאשר הכימיה, לפי דעתי.
שואל השאלה:
אז הייתם מסתדרים וממשיכים בקשר זוגי רומנטי גם אם אין משיכה גופנית בינכם לבין בת/בת הזוג?
אנונימית
כבר הייתי בקשר כזה, אז כן.
היא נמשכה אליי אני לא אלייה.
כימיה!!
כימיה
צריך לדבר חופשי עם הבנדם הריי מה הקטע של הקשר הזוגי