2 תשובות
קחי הכל בפרופורציות.
עצה שלי, קחי דף ועט ותרשמי במדוייק מה את צריכה לעשות ותחלקי לשעות.
זה יקל עלייך.
האמת אם את ביחסים טובים עם המורה שלך היא תעגל את המחויבות אני לא עשיתי את המחויבות כמאת בכלל וקיבלתי בגרות מלאה לגביי מתמטיקה צריך להתמקד במה שחשוב חומר שאת יכולה ללמוד בקלות טוב יותר עם חבר מסביר ולחרוש ממש לשבור את הראש והכי חשוב לפנות זמן לדברים האלה כי אני לא רוצה להישמע מגעיל אבל איין מה לעשות בגלל זה לא דוחים הכל לרגע האחרון ואת יכולה ללמוד מזה לקח