5 תשובות
טוב
אנונימית
אין צורך לקחת לרגש מאנשים כאלה חלולים
בטח מפונקות
בטח מפונקות
פשוט אל תדברי איתם על זה ואם הן מתחילות לדבר על זה תנסי להחליף נושא
את לא צריכה להקשיב לדעות שאת לא מסכימה איתם...
את לא צריכה להקשיב לדעות שאת לא מסכימה איתם...
הדרך שלי לגרום לחברים להתייחס אליי ברצינות לגבי זה היא להגיד את התסמין הכי גרוע שיש לי באותו זמן
או שתשאלי אותן אם הן למדו בכלל על מה הן מדברות או שהן חוזרות אחרי מה שאמרו להן
או שתשאלי אותן אם הן למדו בכלל על מה הן מדברות או שהן חוזרות אחרי מה שאמרו להן
כנראה שהן לא מבינות כמה זה יכול להיות חמור ומסוכן הדיכאון שיש לאנשים בחיים ומה שיכול לגרום לאנשים לעשות , תסבירי להן שזה לא צחוק , שיש אנשים סובלים מזה, שזו מחלת נפש לפי פסיכולוגים ופסיכיאטרים , ש למי שסובל את זה ,קשה באמת בחיים והוא פשוט לא יכול לשמוח וכל זה. ספרי להן על מה שאת נאצלת לעבור בחיים בגלל זה
באותו הנושא: