14 תשובות
לא יודעת אבל הוא דפוק אש
כן הוא אמר את זה באחד הלייבים
לא, הוא דווקא תומך
ממש לא מקבל את כולם איך שהם
איך הוא הומופוב הוא בעצמו הומו
^^ סעמק ערס
לול מה-
אני שונאת אותו והכל אבל הוא לא הומו ותפסיקו להגיד הומו כקללה
ואני לא יודעת אולי
לא נראה לי, הוא אמר פעם באחד הסירטונים בטיקטוק על אישתו
אנונימית
מזה משנה ? הבן אדם שונא את כולם
אנונימית
דווקא מהכול הוא ממש תומך בקהילה הגאה -_-
^שיע"ר
אני שונאת את חצרוני והוא ממש מעצבן
אבל מה "דווקא מהכל הוא ממש תומך בקהילה הגאה" זה כאילו משהו רע לתמוך בקהילה?
לא הבנתי
כנראה, כבר אי אפשר לצפות כלום מהאיש הזה
לול ניסוח לא טוב בכלל לא הכוונה שלי
לא, הוא אמר שהוא תומך במצעד הגאווה ושכל אחד יהיה מה שבא לו (למרות שלהטב זו לא בחירה אבל בסדר)