12 תשובות
החיים לא הוגנים
אני לא מקובלת אז
להיות מקובל זה להיות אהוב על ידיי אנשים שאתה אוהב.
יש המון מקובלים שנחמדים גם לאנשים שלא קרובים אליהם.
מה זה 'מקובלים' מה נתקעת בשנות התשעים
מי משתמש במושג הזה
מה
אינני בכיתה ג
שואל השאלה:
תיכננתי לרשום מלך הכיתה זה נראה לי יותר גרוע .
אנונימי
זה הרבה יותר גרוע חמוד אתה לא בימי אנו באנו
החיים הם לא סדרה:/
ההגדרה למקובל היא די אישית. בדרך כלל אנשים עם אותם תחומי עניין ושטויות כאלה יתחברו, כמו חבורות של בנות בבית הספר או של בנים. לא כל האנשים נחמדים, לא רק ה"מקובלים". פשוט צריך לדעת למי להתחבר
אין לי מושג כל החיים שלי הייתי הצד שעשו עליו חרם וצחקו עליו
/..
יא!!!!
זה כיף כל היום שופינג, רולדין , נעליים, בגדים , גלידות, אודם ,לדבר עם חברות בלה בלה בלה פקה פקה פקה.
אנונימית
אני לא מקובלת אבל מתייחסים אליי