12 תשובות
בטח שמקבלים ומקבלים אני חושב m16 אנלא בטוח
כן מקבלים. אני לא סגור על זה אבל או תבור או m16
כן, חפשים זה m4
לוחמים כן. עורפיים לא. לוחמי חוד בצנחנים הם לוחמים לכל דבר, רק שעוברים הכשרת צניחה בין היתר.
לכן, הלוחמים מקבלים נשק. m4 קרבין
שואל השאלה:
מה זה עורפיים?
אנונימי
כאלה שבמלחמה נמצאים בעורף מאחורה, אלה שלא נלחמים או רק מגינים
הם לוחמים מה אתה מצפה שילחמו עם חרבות?
אנונימי
נכון, אבל למה שאני התכוונתי זה לא נכון מה שהוא אמר.
לוחמים עורפיים וחיילים עורפיים זה לא אותו דבר
חחח גם אני לא ממש הבנתי מה סותר פה, לא נעלבתי אבל.
ניראלי שכן, חיילים רגילים
שואל השאלה:
והם גם יוצאים איתו הביתה ?
אנונימי
^לא...
חיילים עורפיים זה כאלה שהם בגדוד של לוחמים אבל הם לא לוחמים, כמו למשל משקית תש. משקית תש בצנחנים לא מקבלת נשק, כי היא עורפית. היא לא לוחמת.
אבל לוחם כן מקבל.