4 תשובות
היא נראת קצת מעצבנת אבל בכללי לא אכפת לי
לא היא מלכה
)לדעתי)
אנונימית
מה, לגבי זה שהיא יורדת על ביבי? מותר לה סה"כ.. לא כך?
זה כל הקטע בתקשורת, לתת ביקורת על מנהיגים ולא להחמיא להם כל שנייה
הבן אדם האובייקטיבי היחיד בתקשורת זו איילה חסון. רינה מביעה דעות למרות שזה לא התפקיד שלה ככתבת וכמראיינת. היום כבר אין מגישים אובייקטיבים וכל התקשורת-שמאלנית..
אנונימית