6 תשובות
שואל השאלה:
רק צד אחד?
לא שתי הצדדים?
אנונימית
אי אפשר ):
^כן צד אחד זה מספיק
לא^, חייב ששני הצדדים יעקבו אחד אחרי השני.
אם תשלחי הודעה למישהו שאת עוקבת אחריו אבל הוא לא אחריך, זה לא ישלח לו את ההודעה
אני לא חושבת שאפשר (לפחות צד אחת חייב לעקוב אחרי השני)