4 תשובות
אם הצהרת וקיבלת פטור את כבר לא מוגדרת מלשבית.
בכל אופן את יכולה להתקשר מחר למיטב 1111 ויעזרו לך
בכל אופן את יכולה להתקשר מחר למיטב 1111 ויעזרו לך
כן זה רק בגלל זה גם לי היה את הפטור וביטלתי
שואל השאלה:
עשתי הכל טןב אוךי בגלל שהצהרתי?
עשתי הכל טןב אוךי בגלל שהצהרתי?
אולי לא עשית טוב את הזה של הרובוט או הסיסמה לא נכונה
באותו הנושא: