המורה שלי רוצה לדבר איתי על זה שלא עניתי לה בשיעור (פירוט..)
היא שאלה אותי שאלה ואז לא עניתי, חיכיתי כמה שניות ויצאתי. נכנסי אחר כך שוב והיא אמרה לי שהיא רוצה לדבר איתי בסוף השיער. אם אני אגיד לה שהזום נתקע לי אז יצאתי וחזרתי היא תאמין? יש לכם אולי תירוץ יותר אמין? (בכוונה לא עניתי כדי שהיא לא תדע שלא הקשבתי וזה)