4 תשובות
מה זה asphyxia
אם את יודעת חומר של כיתה ט אז כמובן
שואל השאלה:
asphyxia בעברית זה חנק, שחונקים אותך
תנסה לשלוח לי אני באמת טובה בזה חחח
asphyxia בעברית זה חנק, שחונקים אותך
תנסה לשלוח לי אני באמת טובה בזה חחח
אני לא צריכה עזרה תודה
זה מוזר לי ששינו בנות 13 את בכיתה ז אני בט
זה מוזר לי ששינו בנות 13 את בכיתה ז אני בט
באותו הנושא: