4 תשובות
מה זה asphyxia
אם את יודעת חומר של כיתה ט אז כמובן
שואל השאלה:
asphyxia בעברית זה חנק, שחונקים אותך
תנסה לשלוח לי אני באמת טובה בזה חחח
אני לא צריכה עזרה תודה
זה מוזר לי ששינו בנות 13 את בכיתה ז אני בט