6 תשובות
זה עצוב שהמראה החיצוני כל כך חשוב לך...
עם מישהי יפה יהיה לך בהכרח יותר טוב?
תאהב אותה יותר?
אנונימית
להגיד לה את זה
לא משנה מה תעשה, הכי חשוב זה אל תגיד לה את זה.
אני בטוחה שהיא כבר יודעת את זה שהיא מלאה ולא הכי יפה בעצמה.
אבל זה שמישהו מיתכתב איתה עושה לה טוב.
אם אתה תגיד לה את זה תוכל להרוס לה כל תקווה, תקווה ללהיות ילדה רגילה.
אתה יכול פשוט להתחיל טיפה לסנן אותה בפייסבוק, ובכלל.. תגיד תודה שאתם גרים רחוק אחד מהשניה.
פשוט תתרחק ותעצבן אותה, אולי היא תרצה לגמור קשר איתך.
בהצלחה.
אם אתה עדיין אוהב אותה לך על זה ואם לא אז לא
ofe
אם אתה כבר לא מרגיש אותו הדבר אחרי שראית אותה תדבר איתה ואל תמשיך את זה למה אתה תפגע בה יותר ממה שהיא כבר תיפגע.