9 תשובות
זה שם של פונקציה, כי אם היו כותבים במקום y יכולה להיות שהיית מתבלבלת
כי כשעובדים עם פונקציה בדרך כלל מתייחסים לערכים של הy נגיד ששואלים מה ערך הפונקציה זה מה הy וכדומה..
אשכרה
כולנו היינו מבולבלים מאוד ברגע שאמרו לנו גם את זה וגם שכדי לכתוב תרגיל כפל שמים נקודה במקום x.
כי לפעמים יש שאלות עם שתי פונקציות.
אז זה בשביל להבדיל בניהן
כמו שיש שמות לאנשים. יש שמות לפונקציות.
ובנוסף, כשאת מציבה איקס במשוואה מסויימת. את כותבת בסוגריים מה האיקס שהצבת כדי שיהיה מובן
אז זה בשביל להבדיל בניהן
כמו שיש שמות לאנשים. יש שמות לפונקציות.
ובנוסף, כשאת מציבה איקס במשוואה מסויימת. את כותבת בסוגריים מה האיקס שהצבת כדי שיהיה מובן
כי פונקציה של y מבטאת שינוי של y לפי הערכים של x. ולכן (f(x זה שיוני של הפונקציה לפי הערכים של x.
(f(x מבטא פונקציה, y שווה לביטוי כלשהו עם איקס זה לא תמיד פונקציה, רוצים להגיד לך שזה פונקציה ולא משהו אחר.
זה רק שם אחר לy בשביל לא להתבלבל בין פונקציות
באותו הנושא: