8 תשובות
תשמרי שבת אם בא לך.
ואם לא הכל טוב
ואם לא הכל טוב
שאת יכולה לעשות מה שבא לך כמו לפני...
שזה משהו שהיית מחוייבת בו גם לפני (אם את יהודיה) - נשבענו מסיני לשמור את מצוות התורה (נדרים ח ע"א).
אנונימי
איך בטעות ?
היית בלחץ ?
היית בלחץ ?
שואל השאלה:
חחח לא סתם הסתלבטתי בתגובות כי איזה רב עשה לייב ורשמתי לו יאללה אני מקבלת שבת ואז הוא רשם את השם שלי באיזה רשימה אני לא מבינה בזה
חחח לא סתם הסתלבטתי בתגובות כי איזה רב עשה לייב ורשמתי לו יאללה אני מקבלת שבת ואז הוא רשם את השם שלי באיזה רשימה אני לא מבינה בזה
אנונימית
אהה יוואו ואיזה רב זה היה סתם מעניין אותי ?
אולי תשמרי כי אם קיבלת אז כדאי לך לעמוד בהבטחה
שואל השאלה:
האמת לא זוכרת מי זה היה
ואממ לא נראה לי שאני אשמור אבל תודה שעניתם חח
האמת לא זוכרת מי זה היה
ואממ לא נראה לי שאני אשמור אבל תודה שעניתם חח
אנונימית
באותו הנושא: