15 תשובות
תתרחקי ממנה, זה שאת אוהבת לצפות בטלוויזיה איתה לא אומר שהיא חברה אמיתית.
תחפשי חברות אחרות.
תחפשי חברות אחרות.
שואל השאלה:
אני לפעמים גם סתם נהנת לדבר איתה
ואין לי איך למצוא אחרות
אני לפעמים גם סתם נהנת לדבר איתה
ואין לי איך למצוא אחרות
אנונימית
וואו זה ממש ממש חברה שלי אחד לאחד
אני פשוט שיחררתי זו הייתה סתם חברות רעילה בשבילי מה שהיא גם לא מפרגנת ורק מורידה ותנסי להכיר ולהתחבר לעוד אנשים
אני פשוט שיחררתי זו הייתה סתם חברות רעילה בשבילי מה שהיא גם לא מפרגנת ורק מורידה ותנסי להכיר ולהתחבר לעוד אנשים
כאילו זה יותר פגע בי מאשר הכיף שלנו מבינה
היא חברה שלך ובתור חברה שלך היא לא אמורה לגרום לך לסבול כשאת איתה אלא ההפך.
אם הייתי במקומך כנראה שהייתי מנתקת איתה קשר.
גם אם לפעמים הכי כיף לך לידה עדיין, היא גורמת לך לסבול ממש לפי מה שאמרת ובלי קשר לזה, היא לא מקשיבה לך וכשיש לך רעיונות היא צריכה להקשיב לך ולא להגיד לך שיש לך רעיונות גרועים, לא ישר לפסול אותם אלא להקשיב ולקבל אותם.
אם היא עושה לך רע למרות שיש קצת טוב, עדיף לנתק קשר כי אני בטוחה שאת לא רוצה שיהיה לך רע.
את יכולה להכיר חברות חדשות, בבית הספר, בכיתה, בחוגים, תנועות נוער ויש עוד מלא אופציות.
אם יש לך עוד חברה, היא יכולה להכיר לך חברות שיש לה.
אם הייתי במקומך כנראה שהייתי מנתקת איתה קשר.
גם אם לפעמים הכי כיף לך לידה עדיין, היא גורמת לך לסבול ממש לפי מה שאמרת ובלי קשר לזה, היא לא מקשיבה לך וכשיש לך רעיונות היא צריכה להקשיב לך ולא להגיד לך שיש לך רעיונות גרועים, לא ישר לפסול אותם אלא להקשיב ולקבל אותם.
אם היא עושה לך רע למרות שיש קצת טוב, עדיף לנתק קשר כי אני בטוחה שאת לא רוצה שיהיה לך רע.
את יכולה להכיר חברות חדשות, בבית הספר, בכיתה, בחוגים, תנועות נוער ויש עוד מלא אופציות.
אם יש לך עוד חברה, היא יכולה להכיר לך חברות שיש לה.
בדיוק^^
שואל השאלה:
איך מתנתקים את הקשר? אנחנו מדברות כל יום כי היא עושה זום
איך מתנתקים את הקשר? אנחנו מדברות כל יום כי היא עושה זום
אנונימית
תכתבי לה שאת רוצה לנתק את הקשר, שזה מה שנראה לך נכון לעשות.
תגידי לה בהצלחה בהמשך או משהו כזה וסך הכל זהו.
לנתק קשר משמעותו זה להתרחק ממנה, לא לדבר איתה יותר, אולי היי שלום לפעמים או מה קורה אבל ברגע שמנתקים קשר זה לא חברות, זה לא מה שאת היית רגילה אליו.
זה אומר שהיא כבר לא חלק מהחיים שלך, אולי תראי אותה לפעמים אבל היא כבר לא תהיה חברה שלך כי היא עושה לך רע ואין סיבה להשאיר רע בחיים שלך.
בהצלחה שואלת השאלה^
תגידי לה בהצלחה בהמשך או משהו כזה וסך הכל זהו.
לנתק קשר משמעותו זה להתרחק ממנה, לא לדבר איתה יותר, אולי היי שלום לפעמים או מה קורה אבל ברגע שמנתקים קשר זה לא חברות, זה לא מה שאת היית רגילה אליו.
זה אומר שהיא כבר לא חלק מהחיים שלך, אולי תראי אותה לפעמים אבל היא כבר לא תהיה חברה שלך כי היא עושה לך רע ואין סיבה להשאיר רע בחיים שלך.
בהצלחה שואלת השאלה^
תתחילי לאט לאט להתרחק ותנסי להתחבר עם עוד אנשים שלא תהיי תלויה רק בה
עכשיו זה לא שתתנתקי ממש ממנה כי בסופו דבר אתן גם קשורות ועדיף שהיא לא תשנא אותך או משהו פשוט אל תהיו בקשר הדוק כמו בעבר ותתרחקי נטו כי זה פשוט לא עושה לך טוב ברוב המקרים שאת איתה
זה בדיוק מה שעשיתי עם אותה אחת שהתנהגה כלפיי ככה
עכשיו זה לא שתתנתקי ממש ממנה כי בסופו דבר אתן גם קשורות ועדיף שהיא לא תשנא אותך או משהו פשוט אל תהיו בקשר הדוק כמו בעבר ותתרחקי נטו כי זה פשוט לא עושה לך טוב ברוב המקרים שאת איתה
זה בדיוק מה שעשיתי עם אותה אחת שהתנהגה כלפיי ככה
שואל השאלה:
טוב תודה רבה ❤❤❤
יש לי חברה רחוקה אחרת שאני אוהבת אני אנסה להדק את הקשר איתה ולהוריד את הקשר עם הבסטי
עזרתם לי מאוד❤
טוב תודה רבה ❤❤❤
יש לי חברה רחוקה אחרת שאני אוהבת אני אנסה להדק את הקשר איתה ולהוריד את הקשר עם הבסטי
עזרתם לי מאוד❤
אנונימית
יופי((:
בהצלחה❤
בהצלחה❤
בהצלחה;))))
אל תיהי פייק פרינד אבל תנסי לחשוב על זה שאת איתה בשביל להעביר את הזמן.
אל תבואי במחשבה של "זוהי החברה הכי מושלמת העולם" וגם לא ב"איכ למה אני נפגשת איתה", תבואי יותר במחשב חיובית, לא עליה, אלא על המצב :)
אל תבואי במחשבה של "זוהי החברה הכי מושלמת העולם" וגם לא ב"איכ למה אני נפגשת איתה", תבואי יותר במחשב חיובית, לא עליה, אלא על המצב :)
אופס עכשיו ראיתי שכבר את בסדר.. מקווה שתהני! ❤
סליחה אבל את חרא של חברה
פשוט אל תהי חברה שלה או שתגידי לה בפרצוף מה שאת חושבת, במקום לכתוב עלייה את כל מה שכתבת כאן.
פשוט אל תהי חברה שלה או שתגידי לה בפרצוף מה שאת חושבת, במקום לכתוב עלייה את כל מה שכתבת כאן.