9 תשובות
לא אהבתי בכלל
הוא יהיה מדהים כי רן דנקר שם
ממש מאכזב
קצת מעצבן הקונספט כי רציתי שיהיה כמו שנים קודדמות עלילה ושירים חדשים וכאלה אבל אין מה לעשות..
לא משהו
זוועה הרסו את הפסטיגלים
אכזבה רצינית.
נעע סביר
גם את זה ההפקה מצאה דרך להרוס לכולנו תילדות
באותו הנושא: