12 תשובות
לא, אני לא מכיר אותך.
חיבוק וירטואלי (:
ואם אתה צריך לדבר אני פה
ואם אתה צריך לדבר אני פה
אממ אין לי איך להביא לך חיבוק אבל תתעודד תחשוב על דברים שהם כן טובים בחיים שלך תצא קצת עם חברים
איך לתת
*חיבוק*
כן בוא לפה
חיבוק וירטואלי (:
אם אתה צריך לדבר תמיד מוזמן לפנות אליי
אם אתה צריך לדבר תמיד מוזמן לפנות אליי
חיבוק וירטואלי בדרך :)
*חיבוק*
נסה לדבר עם מישהו, אולי אתה נמצא בתקופה שאתה מרגיש קצת אבוד, לא מאוזן או מבודד
נסה לדבר עם מישהו, אולי אתה נמצא בתקופה שאתה מרגיש קצת אבוד, לא מאוזן או מבודד
אני אשלח לך חיבוק מרחוק ושתדע שכולנו במצב קשה אם זה מנחם אותך והכל יסתדר באמת. כל מה שקורה עכשיו זה כדי ללמד אותך לקחים וכדי לחשל אותך בחיים והכל יעבור ואתה תצליח להתגבר על זה ואתה תראה שיום אחד אתה תהיה גאה בזה שעברת את זה ואתה תהיה שמח.
תנסה לשמוע שירים שעושים לך טוב או לעסוק באיזה תחביב שאתה אוהב. ואם אתה רוצה אתה יכול לכתוב לי בפרטי ואני אנסה לעזור לך.
תנסה לשמוע שירים שעושים לך טוב או לעסוק באיזה תחביב שאתה אוהב. ואם אתה רוצה אתה יכול לכתוב לי בפרטי ואני אנסה לעזור לך.
*חיבוק מרחוק*
אם אתה רוצה תכתוב לי בפרטי❤
אם אתה רוצה תכתוב לי בפרטי❤
קבלי חיבוק מעומק הלב
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: