12 תשובות
שואל השאלה:
^למה?
תדלגו על ה20 דקות האחרונות
^ אבל כתבת עצות
במה את רוצה עצה באיזה שעה לצפות?
אל תגידי לי שראית דברים יותר גרועים, גם אני חשבתי ככה. אני כל החיים שלי רואה סרטי אימה, והכי קשים. זה מתעלה על הכל. וזאת כן השאלה. כי העצה הכי ענקית שאני יכול לתת לך זה לא לצפות בזה. זאת העצה הכי טובה. אם את רוצה לצפות, תצפי. אבל אחרי זה אל תגידי "למה ראיתי את זה" כי לא תצליחי לישון שבוע אחרי זה.
שואל השאלה:
אני לא מדברת על סרטי אימה, ראיתי דברים קשים ואני לא מפחדת מדברים שנראים מגעיל וזה
כאילו הסיפור הוא מזעזע אבל זה לא שאי אפשר לראות את זה כי זה לא מפחיד חוץ מה20 דקות האחרונות
לראות תרשימת שחקנים בגוגל חח
זה סרט מבוים לעומת מה שהרבה חושבים
עצות:
לא לצפות. אני בטראומה כבר יומיים. החצי שעה האחרונה נוראית ורואים שם המון דברים גרועים כמו אונס, התעללות ועוד הרבה דברים...
שואל השאלה:
אני ראיתי דברים גרועים יותר ואמיתיים, אני מבקשת שלא להגיד לא "אל תצפי" ודברים בסגנון כי זאת לא השאלה
כי ב20 דקות האחרונות רואים אונס וגופה אז עדיף שתדרגו עליהם אבל כל שאר הסרט זה פשוט הסיפור של איך הם הגיעו למצב הזה זה בסדר לראות אנשים סתם עושים דרמה על זה
שואל השאלה:
טוב סיימתי את הסרט
זה הסרט אחד המשעממים תבינו שכל שנייה איבדתי ריכוז מהשיעמום