6 תשובות
אני אוהבת דברים חדשים
תאמת שאין לי בכלל בגדים ואני לא קונה כמעט בכלל
אני לא קונה הרבה בגדים
אצל כל בן אדם זה מתבטא שונה בין בגדים ללא יודעת מה ..
והתשובה היא אין סיבה מוצדקת תמיד מרגיש שחסר
כדי שיהיה יותר מבחר, יותר אאוטפיטים להרכיב אבל כמובן שאני לא מגזימה יותר מידי עם הבגדים
יש לזה המון הבטים..נישות
חידוש..גיוון..,תחושה עצמית..וכו'
באיחוד שעובדים עם קהל...(אלו שאין להם מדי עבודה)

ויש סתם את האלה שיותר מנסים להרשים אחרים..