7 תשובות
מדריכת סימולטור
שואל השאלה:
הבעיה במדריכת סימולטור שצריך ללמוד פיסיקה או מחשבים
אנונימית
בחיל האוויר?
אהמ... הטופ של הטופ של כל התפקידים בצהל, התפקיד עם הקורס הכי יוקרתי. והתםקיד הכי מלכותי בצהל, טיס.
אני לא למדתי לא פיזיקה ולא מחשבים ועדיין היו לי מיונים לסימולטור. למדתי ביולוגיה, כימיה, ו4 יחל מתמטיקה
אנונימית
מדריכת סימולטור תפקיד נחשק ואיכותי
אבל בעיקר לוחמה, פיקוד העורך והצלה , מגב וכו
אנונימית
כל תפקיד חשוב