18 תשובות
יש כאלו שפתאום מרגישים בודדים/חרמנים.
"אנשים מעריכים דברים רק אחרי שמאבדים אותם."
חבל שאת שוביניסטית.
גם אני לא מבינה כשאני הולכת זה לתמיד ועוברת הלאה כבר ורוב הסיכויים שלא ארצה לחזור לקשר ,אבל אצלהם זה הפוך נראלי
שאלת החיים...
וואו אני יכולה לדבר על זה שעות.
אני חושבת שזה משהו ברגש, אם את מפסיקה להרגיש משהו לבן אדם מסויים, בין אם זה שהיית איתו בקטע או בזוגיות ובנוסף לכך את גם מפסיקה לחשוב עליו, הוא לא יודע אבל הוא פתאום מרגיש את זה ומתחיל להתגעגע/ לחשוב עליך.
אני אגיד לך מהניסיון שלי אני חושבת שגברים או אפילו נשים שבגדו בסתר ודיברו עם אחרים בזמן הקשר כנראה ישלחו לך הודעה כי מישהו אחר לא עונה להם/דחה אותם.
מקווה שעזרתי :)
אני חושבת שזה משהו ברגש, אם את מפסיקה להרגיש משהו לבן אדם מסויים, בין אם זה שהיית איתו בקטע או בזוגיות ובנוסף לכך את גם מפסיקה לחשוב עליו, הוא לא יודע אבל הוא פתאום מרגיש את זה ומתחיל להתגעגע/ לחשוב עליך.
אני אגיד לך מהניסיון שלי אני חושבת שגברים או אפילו נשים שבגדו בסתר ודיברו עם אחרים בזמן הקשר כנראה ישלחו לך הודעה כי מישהו אחר לא עונה להם/דחה אותם.
מקווה שעזרתי :)
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
ואי אנונימית כל כך, הם נעלמים בצורה כזאת שאת כבר בטוחה שקרה להם משהו ופתאום ברגע הכי לא צפוי ''היי'' משום מקום
ואי אנונימית כל כך, הם נעלמים בצורה כזאת שאת כבר בטוחה שקרה להם משהו ופתאום ברגע הכי לא צפוי ''היי'' משום מקום
אנונימית
שואל השאלה:
גילה גולדשטיין ממש מעניין מה שאת אומרת ואני מסכימה איתך, הם עושים את זה כשכבר המשכת הלאה ברגש וזה כאילו הם מרגישים את זה
גילה גולדשטיין ממש מעניין מה שאת אומרת ואני מסכימה איתך, הם עושים את זה כשכבר המשכת הלאה ברגש וזה כאילו הם מרגישים את זה
אנונימית
זה תמיד מתגלגל כזה, פתאום צד אחד מרגיש עצוב וצד אחד מרגיש שמח.. ואז זה משתנה, זה תמיד ככה
שואל השאלה:
זה מחרפן, עד שסוף סוף המשכת הלאה ואת שמחה פתאום הוא חוזר
זה מחרפן, עד שסוף סוף המשכת הלאה ואת שמחה פתאום הוא חוזר
אנונימית
אז בעצם מה שאת אומרת שכל מה שאני צריכה לעשות זה פשןט לא לצפות לו בשביל שיחזור?? וואלה הלוואי כבר 3 שנים מחכה לאדיוט הזה שהרס הכל
ואי כל כך
^ הוא לא שווה אותך. שילך לקיבינימט
אנונימית
אנונימית אם את מדברת אליי^
אני יודעת אבל עדיין אוהבת.. כמה שניסיתי לשכוח ולהמשיך הלאה מה אני אעשה
אני יודעת אבל עדיין אוהבת.. כמה שניסיתי לשכוח ולהמשיך הלאה מה אני אעשה
וואי כלכך
היה לי ידיד כזה שכל פעם היה הולך וחוזר רק כשהוא היה חרמן הוא שלח לי הודעה
היה לי ידיד כזה שכל פעם היה הולך וחוזר רק כשהוא היה חרמן הוא שלח לי הודעה
אנונימית
^כן דיברתי אלייך :) אם את רוצה אפשר לדבר על זה בפרטי אם זה יעזור לך
אנונימית
^אשמח רק שלחי הודעה אם באלך כי את מאנונימי