6 תשובות
אני בת, אבל בי, אני מעדיפה מלאות
אנונימית
יואו איזה משפט חכם עבאדי אמר
מי אני שאפסול מישהי בגלל שהיא מלאה
אני הייתי פוסל
לא, ההפך העדפה הראשונית שלי זה מלאה, ואני לא אפסול רזה ומשקל רגיל
אנונימי
ממש לא אפסול כי גוף אפשר לבנות אופי אי אפשר לתקן
באותו הנושא: