29 תשובות
חיים שלי את יפה כמו שאת, אל תורידי לעצמך בחיים ותדעי כמה שאת יפה ומהממת!! אם תשדירי ביטחון ככה כולם יראו אותך. כמו מהמיטה ואם משהו מציק לך תשני אותו!!! את פאקינג מהממת
שואל השאלה:
אני מכוערת, אני שמנה, אני כלום.
אני מכוערת, אני שמנה, אני כלום.
אנונימית
אוקיי אוקיי אוקיי, אני מכירה את שחר מחברים משותפים, שתדעי שזה שהיא יפה ויש לה תלתלים מושלמים לא אומרים כלום, אני אתן לך סקופ קטן זאת הילדה הכי מבחילה שפגשתי בחיים, היא עפה על עצמה בצורה שלא תאמן, והיא מגעילה רצח, מה זה שווה להיות יפה אם התכונות שלך הן זבל? אני חושבת שאת צריכה פחות להשוות את עצמך, תמיד יהיו בנות יפות יותר ופחות ממך, וממני ומכל ילדה אחרת בעולם ואין מה לעשות עם זה, תתרכזי במה שאת מיוחדת בו, אם את ילדה נחמדה, אם את שרה יפה, אם את חברה של כולם ואוהבת לעזור, לא במה שיש לאחרים, זה יקפיץ לך הביטחון כמו שמגיע לך. אם את רוצה לדבר אני פה:)
את ממש ממש לא. מבלי להכיר אותך אני בטוחה שאת לא . אל תורידי מעצמך בחיים. העולם מרגיל אותנו שהבנות היפות הם הבנות עם האף הישר, הפס בבטן, השיער החלק והיפה, תמיד מעל 1.70. אל תורידי לעצמך את הביטחון בחיים. גם את קצת מלאה, אין בזה שום דבר רע, אני בטוחה שאת מהממת ככה וככה
^^ מה זה שווה להיות יפה מבלי להיות בן אדם? מחזקת
שואל השאלה:
את האמת אני שרה יפה ומנגנת.
אבל חוץ מזה, אין בי כלום.
אני כלום.
את האמת אני שרה יפה ומנגנת.
אבל חוץ מזה, אין בי כלום.
אני כלום.
אנונימית
שואל השאלה:
אני 1.70 ואני מלאה.
גבוהים הם יותר מלאים, לפחות אצלי זה ככה.
אני מתה להיות נמוכה בשביל להיות הרבה יותר רזה..
אני 1.70 ואני מלאה.
גבוהים הם יותר מלאים, לפחות אצלי זה ככה.
אני מתה להיות נמוכה בשביל להיות הרבה יותר רזה..
אנונימית
את ממש לא כלום, את משהו למישהו תהיי בטוחה בזה . אל תורידי מעצמך ותמיד תזכירי שיש יותר גרוע. תקומי מהמיטה תסתכלי על המראה ותראי שאת הכי יפה שיש
גובה לא קשור למלאה או לא. את יפה בגובה .150 ובגובה1.70 תהיי בטוחה בזה
שואל השאלה:
אני מסתכלת על המראה ומתחילה לבכות ממה שאני רואה מולי...
אני לא מסוגלת ללכת למראה ולהסתכל על הגועל שעומד מולי
אני מסתכלת על המראה ומתחילה לבכות ממה שאני רואה מולי...
אני לא מסוגלת ללכת למראה ולהסתכל על הגועל שעומד מולי
אנונימית
די אל תדברי על עצמך ככה. את מהממת , ברגע שאת תראי את זה כולם יראו את זה . תדעי מה את שווה ואל תיתני למראה חציוני להוריד לך את הביטחון , תעלי אותו , את לא אוהבת משהו תשני, אבל תזכיר שאת יפה בשתי הדרכים
שואל השאלה:
פשוט יש אמירה כזאת שגבוהים הם יותר רזים מנמוכים, זה לא נכון.. לפחות אצלי זה ככה.
אני שוקלת 20 קילו יותר מהבנות בכיתה שלי ואני נראית שמנה מהן פי מיליון
פשוט יש אמירה כזאת שגבוהים הם יותר רזים מנמוכים, זה לא נכון.. לפחות אצלי זה ככה.
אני שוקלת 20 קילו יותר מהבנות בכיתה שלי ואני נראית שמנה מהן פי מיליון
אנונימית
שואל השאלה:
ספורט לא עוזר לי, אפילו חודשיים של ספורט לא עוזרים לי...
ספורט לא עוזר לי, אפילו חודשיים של ספורט לא עוזרים לי...
אנונימית
את מנגנת ושרה יפה? כחי את זה בונוס מטורף, יש מיליוני בנות שהיו רוצות לדעת לשיר ואני מנסה שנים לשבת וללמוד פסנטר ולא מצליחה, תעריכי את עצמך.
שואל השאלה:
אני עם הכישרון הזה מאז שנולדתי, שרתי לפני שדיברתי.
אבל גם ככה אני כלום, אז מה זה משנה?
מה זה משנה את העובדה שאין בי כלום?
שאני סתם ילדה שונה מוזרה וחריגה
אני עם הכישרון הזה מאז שנולדתי, שרתי לפני שדיברתי.
אבל גם ככה אני כלום, אז מה זה משנה?
מה זה משנה את העובדה שאין בי כלום?
שאני סתם ילדה שונה מוזרה וחריגה
אנונימית
למה את לא רואה את הטוב שבך? במקום זה את מורידה אותו. את שרה זה כישרון באמת מיוחד עליו עליי כזה
שואל השאלה:
אבל הכישרון שיש לי הוא לא משנה את העובדה שאני מכוערת מבחוץ ומבפנים
אבל הכישרון שיש לי הוא לא משנה את העובדה שאני מכוערת מבחוץ ומבפנים
אנונימית
שואל השאלה:
לבוש לא עוזר לי להיות יותר שלמה עם עצמי ולהתראות יותר יפה.
וגם ספורט לא עוזר לי כל כך להרזות.
אז אני כבר לא יודעת מה עוזר לי.
באסה
לבוש לא עוזר לי להיות יותר שלמה עם עצמי ולהתראות יותר יפה.
וגם ספורט לא עוזר לי כל כך להרזות.
אז אני כבר לא יודעת מה עוזר לי.
באסה
אנונימית
שואל השאלה:
חח מה זה קשור?
חח מה זה קשור?
אנונימית
שואל השאלה:
ואני יודעת שאני אשמה בהכל, לא חידשת לי את העובדה הזאת
ואני יודעת שאני אשמה בהכל, לא חידשת לי את העובדה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
הכנתי שיעורים.
לא מרביצים לי.
חח אבל אני באמת שואלת, מה זה קשור לשאלה?
הכנתי שיעורים.
לא מרביצים לי.
חח אבל אני באמת שואלת, מה זה קשור לשאלה?
אנונימית
שואל השאלה:
הנה..
הנה..
אנונימית
שואל השאלה:
מה ז'תומרת?
מה ז'תומרת?
אנונימית
שואל השאלה:
למה מרביצים לך??
ההורים שלך??!!
למה מרביצים לך??
ההורים שלך??!!
אנונימית
שואל השאלה:
אה.
אבל תגיד להם שיפסיקו, הם חצופים!!!
אה.
אבל תגיד להם שיפסיקו, הם חצופים!!!
אנונימית
שואל השאלה:
חח אז תברח מהם
חח אז תברח מהם
אנונימית
התשובה מתייחסת גם לאנונימי/אבטיח כאן וגם לשואלת השאלה (כתוב בלשון נקבה אבל בכל זאת לשניכם):
קודם כל את יכולה לפנות אליי בפרטי אם את מרגישה שאין לך עם מי לדבר
ודבר שני תעבדי על לאהוב את עצמך כמו שאת
אידיאל היופי מזעזע והלוואי והוא לא היה אבל כל אחד יפה בדרך שלו
מראה זה עניין של טעם וכל אחד אוהב משהו אחר אל תנסי להצמד לאיזה משהו מטומטם מעולם הדוגמנות, תהיי שלמה עם עצמך ותהני מהחיים במקום להתפס על שטות שמישהו המציא
תעמדי כל בוקר וכל לילה מול המראה, תגידי לעצמך שאת אוהבת את עצמך ושאת שלמה עם עצמך ותחייכי, את תרגיסי מטומטמת בימים הראשונים אבל זה תרגיל פסיכולוגי שמאוד עוזר
אנחנו אנשים לא רובוטים, כל אחד יפה כמי שהוא, לא צריך לנסות לזייף שלמות כדי להשיג ביטחון
מאחלת לך להתגבר על זה
מכאן זה רק לאנונימי/אבטיח:
אסור לאף אחד להרביץ לך משום סיבה
זה הגוף שלך והחיים שלך
קודם כל תחזיר להם, מי שזה לא יהיה.. אל תוותר כי הם יראו שאתה נותן להם וימשיכו שוב ושוב.. תעמוד על שלך למרות הפחד
דבר שני: אל תתמודד עם זה לבד, תספר לכל מי שיכולים לעזור לך אין לך במה להתבייש, הבושה צריכה להיות שלהם
תספר להורים, למורים, אפילו למשטרה (יש מוקד 105 שזה בדיוק למקרים כאלה)
אל תוותר לעצמך
מקווה שיהיה טוב
אתה מוזמן לפנות אליי גם בפרטי
קודם כל את יכולה לפנות אליי בפרטי אם את מרגישה שאין לך עם מי לדבר
ודבר שני תעבדי על לאהוב את עצמך כמו שאת
אידיאל היופי מזעזע והלוואי והוא לא היה אבל כל אחד יפה בדרך שלו
מראה זה עניין של טעם וכל אחד אוהב משהו אחר אל תנסי להצמד לאיזה משהו מטומטם מעולם הדוגמנות, תהיי שלמה עם עצמך ותהני מהחיים במקום להתפס על שטות שמישהו המציא
תעמדי כל בוקר וכל לילה מול המראה, תגידי לעצמך שאת אוהבת את עצמך ושאת שלמה עם עצמך ותחייכי, את תרגיסי מטומטמת בימים הראשונים אבל זה תרגיל פסיכולוגי שמאוד עוזר
אנחנו אנשים לא רובוטים, כל אחד יפה כמי שהוא, לא צריך לנסות לזייף שלמות כדי להשיג ביטחון
מאחלת לך להתגבר על זה
מכאן זה רק לאנונימי/אבטיח:
אסור לאף אחד להרביץ לך משום סיבה
זה הגוף שלך והחיים שלך
קודם כל תחזיר להם, מי שזה לא יהיה.. אל תוותר כי הם יראו שאתה נותן להם וימשיכו שוב ושוב.. תעמוד על שלך למרות הפחד
דבר שני: אל תתמודד עם זה לבד, תספר לכל מי שיכולים לעזור לך אין לך במה להתבייש, הבושה צריכה להיות שלהם
תספר להורים, למורים, אפילו למשטרה (יש מוקד 105 שזה בדיוק למקרים כאלה)
אל תוותר לעצמך
מקווה שיהיה טוב
אתה מוזמן לפנות אליי גם בפרטי
אני רק רוצה להגיד לך שאני באותו מצב כמוך אני תמיד משווה את עצמי לאחרות תמיד שאני רואה ילדה יותר יפה ממני (וזה קורה הרבה) אני מתחילה לבכות בלי באמת סיבה אבל בסך הכל אני מבינה שזה הכל מה שאני מכניסה לעצמי לראש וברגע שאני אתחיל לחשוב אחרת על עצמי גם אחרים יחשבו אחרת כי רוב הרעיון ביופי זה גם השידור ביטחון ואני בטוחה שיום אחד נדע איך לעשות את זה ❤❤❤
שואל השאלה:
וואו, ממש ריגשתם אותי❤❤
והתחלתי פשוט לבכות, כי בחיים האמיתיים שלי אני לא מקבלת כזאת אהבה ויחס חם.
אין לי חברים, המשפחה לא מבינה אותי...
אז קשה לי בחיים, ופתאום לראות שיש אנשים פה שאכפת להם ממני ושהם מגיבים לי על שאלה, זה מרגש❤❤❤
תודה❤❤❤
וואו, ממש ריגשתם אותי❤❤
והתחלתי פשוט לבכות, כי בחיים האמיתיים שלי אני לא מקבלת כזאת אהבה ויחס חם.
אין לי חברים, המשפחה לא מבינה אותי...
אז קשה לי בחיים, ופתאום לראות שיש אנשים פה שאכפת להם ממני ושהם מגיבים לי על שאלה, זה מרגש❤❤❤
תודה❤❤❤
אנונימית