10 תשובות
נגד
גם אם הבן נורא אין לנו את הזכות לקחת את החיים שלו...
זאת דעתי.
גם אם הבן נורא אין לנו את הזכות לקחת את החיים שלו...
זאת דעתי.
לא ועכשיו 12 בלילה למי יש כוח להסביר
מצד אחד האלה שלמעלה צודקים
מצד שני זה חוסך כסף לתחזק אסירים
מצד שני זה חוסך כסף לתחזק אסירים
נגד. גם אם מישהו רצח זה לא נראה לי עונש שמגיע לאף אחד.. אני חושבת שמאסר עולם או העונש שיש עכשיו מספיקים.
זה מרגיש לי לא מוסרי אפילו שיהיה דבר כזה עונש מוות. אין לאף אחד את הזכות להחליט למישהו אם הוא יחייה או ימות
זה מרגיש לי לא מוסרי אפילו שיהיה דבר כזה עונש מוות. אין לאף אחד את הזכות להחליט למישהו אם הוא יחייה או ימות
נגד
כי ברגע שאתה שולח בן אדם למוות אז הוא לא מרגיש חרטה ואף אחד לא באמת יודע מה קורה אחר כך אז עדיף להשאיר אותו שישב בכלא כל חייו וירגיש על בשרו מה הוא עשה ואם זה אדם שרצח המונים שיתעללו בו זה באמת לא מזיז לי
כי ברגע שאתה שולח בן אדם למוות אז הוא לא מרגיש חרטה ואף אחד לא באמת יודע מה קורה אחר כך אז עדיף להשאיר אותו שישב בכלא כל חייו וירגיש על בשרו מה הוא עשה ואם זה אדם שרצח המונים שיתעללו בו זה באמת לא מזיז לי
נגד
אלא אם כן זה למחבלים
אני אסביר למה
פעם היה מישהו שדנו אותו בעונש מוות כי בטענה שרצח מישהו
לאחר כמה שנים הרוצח האמיתי התוודה
והמדינה הייתה צריכה לשלם פיצויים למשפחה עבור זה שהוציאו להורג את הבן אדם הלא נכון
כמובן ששום פיצוי לא יכול באמת למלא את החסר
אלא אם כן זה למחבלים
אני אסביר למה
פעם היה מישהו שדנו אותו בעונש מוות כי בטענה שרצח מישהו
לאחר כמה שנים הרוצח האמיתי התוודה
והמדינה הייתה צריכה לשלם פיצויים למשפחה עבור זה שהוציאו להורג את הבן אדם הלא נכון
כמובן ששום פיצוי לא יכול באמת למלא את החסר
נגד נגד נגד.
מכמה סיבות.
אם רוצים לתת עונש צריך לתת לבנאדם "לסבול"
וכשהורגים אותו זה לא גורם לו לסבול זה גורם למשפחה שלו.
בנוסף יכול להיות שהעונשי מוות יהיו על דברים שלא מגיע לאנשים האלה מוות
מכמה סיבות.
אם רוצים לתת עונש צריך לתת לבנאדם "לסבול"
וכשהורגים אותו זה לא גורם לו לסבול זה גורם למשפחה שלו.
בנוסף יכול להיות שהעונשי מוות יהיו על דברים שלא מגיע לאנשים האלה מוות
שואל השאלה:
זה מאוד תלוי סיטואציה לדעתי.. אם מחר מחרתיים מישהו קם ומחליט שהוא עושה שואה שנייה לעם היהודי ממש כמו שעשו הנאצים נניח - עדיין אין לאף זכות להחליט עליו אם הוא יחיה או ימות?
זה מאוד תלוי סיטואציה לדעתי.. אם מחר מחרתיים מישהו קם ומחליט שהוא עושה שואה שנייה לעם היהודי ממש כמו שעשו הנאצים נניח - עדיין אין לאף זכות להחליט עליו אם הוא יחיה או ימות?
כן... היום פשוט יש לזה מודעות וכנראה יצליחו לעצור את זה הרבה יותר מהר לפני שזה עושה הרבה בלאגן
זה משהו אחר לגמרי
במקרים כאלה יכולים להוציא להורג אני חושב כמו שהוציאו להורג את אדולף אייכמן אחרי קום המדינה
אבל זה היה לפני שחוקקו חוק שאוסר על הוצאה להורג
במקרים כאלה יכולים להוציא להורג אני חושב כמו שהוציאו להורג את אדולף אייכמן אחרי קום המדינה
אבל זה היה לפני שחוקקו חוק שאוסר על הוצאה להורג
באותו הנושא: