8 תשובות
אל תבדקי
תלוי כמה
No?
שואל השאלה:
שואלת בשביל חברה נו פשןט תענו
פשוט לא.....
זה נשמע כמו תכנון התאבדות
אנונימית
יכולים להיות כל מיני מצבים, אנחנו לא מגדת עתידות, אי אפשר לחזות את זה אבל אני יכולה להגיד מניסיוני שלא היה לי כיף לעבור שטיפת קיבה אז פליז אל תנסו את זה , ואם חס וחלילה עשיתן את זה לכו לבית חולים הקרוב לביתכן לקבל עזרה רפואית זה מסוכן מאוד
היי יקרה,
נתקלתי בשאלתך הקצרה והמדאיגה, ולא יכולתי שלא להגיב.
כתבת שאת שואלת בשביל חברתך ויתכן שבאמת אינך מתכוונת לעשות את זה. כך או כך, חשוב להדגיש גם עבור אלו שקוראים את הפוסט, שבליעת כדורים מעבר למותר מסוכנת מאד.

בנוסף, במידה ואת יודעת על כוונה של חברתך לעשות מעשה שעלול לסכן אותה. אנא שתפי בדחיפות משהו מבוגר שאת סומכת עליו במה שקורה. אם אין משהו כזה בסביבתך, אנא פני למוקד 118 של הרווחה, אפשר גם לדווח באופן אנונימי במוקד 105.

יתכן ואני לא בכיוון, אך במידה ושאלת את השאלה מתוך מצוקה שאת חווה ואת חשה צורך באוזן קשבת, מזמינה אותך אלינו לצ'אט לשיחה אישית ואנונימית עם אחד המתנדבים. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך
מתנדבת סה"ר